среда, 5. јануар 2011.

ЦЕО СВЕТ НАМ СЕ СМЕЈЕ, ЖИВИ СРАМ МЕ ПОЈЕДЕ

обретнем се једног дана у европском парламенту...звирнем у једном од клубова, кад тамо седе неки пословни људи и причају....

један вади теглу са лепом етикетом, у тегли говна, ставља испред себе и пита колеге коме би могли да увале производ....
једна од њих ко из топа:-коме, па онима којима смо и до сада уваљивали говна, Србима, коме друго?

о јеремићу, тадићу, дачићу.....па то се људи ваљају по холовима...називају нас корисном популацијом ниже врсте....
о здравству, тек ту причају вицеве о оном бедном тупавцу који је министар, како му беше име, томица?...кад немају коме да увале кавав отров, само га позову и београдске апотеке пуне.....испаде да кинески лек, нечему и ваља, бар ко плацебо, док ови директно ударају по јетри...

не постоји област у којој нас нису зајебал, саји бабе и деде и други белосвецки преваранти...

на сву јад ту су и наши домаћи преваранти са топлом водом:(
ми нисмо заслужили бољу судбину од ове која нас је задесила.
ако само пођем од ове тупаве теорије о некаквој завери, па то само још глупи Срби причају,
нема завере, него плана итд...који сам се и ја распричао, ко да ме неко чује:((

Нема коментара:

Постави коментар