среда, 16. март 2011.

НАВАЛИ НАРОДЕ, ИСТИНА НА ПРОДАЈУ

Једна истина, две истине, сто истина..
једна породица, а сервирано јој више "истина"?!
деца своју, мама своју, тата своју, деда и баба не смеју ни да зуцну.
социолози, педагози, психолози, адвокати...сви нуде неку истину како би унели раздор у породицу..
кад разбијете једну фамилију добијаш више засебних економија и истина...
више чековних картица, па висе и зараде банци...
издајеш другу стамбену јединицу, зарађујеш...
развод кошта, посвађани ће се као мирити у саветовалиштима, ту зарађују којекакви продавци истине..
адвокати пишу другачијом истином истинити развод брака..
судови суде својом истином..
имовина се дели по некој истини...
заједнички порески лист се дели на два појединачна...
незахвалним наследницима је потребна истина да би наслеђено брже отуђили све па и гробна места...
полно девијантни имају своју истину како би лакше продали своју позадину...
курве имају своју истину и још причају о поштењу док им феминисткиње и новокомпоноване домаћице узимају посао..
преваранти имају своју истиниту причу како би лакше досли до \"позајмице\" некоме коју никад неће вратити..
продавци продају своју истину како би наивац купио нешто што му треба...
хуманитарци имају хуманитарну истину како би вас натерали да уплатите на неки рачун \"хуманитарне фирме\" која никоме не помаже него себи..
велики преваранти имају велике истине како би сте улозили у неки \"велики бизнис\" који ће да пукне сутрадан..
банке истином нуде позајмице како би позајмили од банке-зеленаша суму коју никада нећете моћи да вратите..
врачаре и сл истинопродавци нуде истину какву желите...
да велика понуда и лоша понуда истина...
мали огласи, велики огласи, зидни огласи, огласи свуда око нас...
нуди се леп живот на западу, истоку, северу и југу, навали народе, још мало па нестало..
никад већа понуда истине и никада више корисних идиота који верују у све те \"истине\"?!
Модерно доба је поверовало да су измишљене нове истине; „истина никада не може бити нова, јер она никада није плод људског духа - независна је од нас и ми је само можемо упознати". Али кад је већ спозната, од ње се више никада не може некажњено удаљити. А чињеница да се истина, као данас, процењује с практичног становишта, просто је смешна..
ако ме превариш једном, добар сам човек, ако ме превариш други пут, лош си човек, ако ме превариш трећи пут, глуп сам...
ПРВО ПОВЕРУЈЕШ У ЛАЖ, ОНДА БИ И МЕНИ ДА ЈЕ СЕРВИРАШ, МОЖЕШ, АЛИ МАЛО СУТРА;)
ДАКЛЕМ, ПРВО И ОСНОВНО ЈЕ- НЕ ЛАЖИ СЕБЕ!
ДРУГО, ЈОШ ВАЖНИЈЕ- НЕ ПОКУШАВАЈ ДА МИ СЕРВИРАШ СВОЈУ ЛАЖ!:)

Нема коментара:

Постави коментар