субота, 12. фебруар 2011.

Ој девојко, срце моје, Кад ти видим сисе твоје, Дреше ми се гаће моје.

Говорило момче нежењено,
говорило лијепој ђевојци:
„Од', ђевојко, да се опкладимо
у твој ђердан и у коња мога:
да једину ноћцу преноћимо,
да се једно другог не машимо."
Што рекоше, то и учинише.
Кад је било око полуноћи,
ал' говори лијепа ђевојка:
„О јуначе, обрни се к мени -
мртвога те мајка обртала!
Загрли ме - усале ти руке!
Пољуби ме - иструла ти уста!
Уједи ме - испали ти зуби!"

"Ој ђевојко, зелена јабуко,
Умријећу, не попе се на те!"
"Ој јуначе, мој дебели ладе,
Умријећу не лего пода те!"
"Ој ђевојко, врућа варенико,
Умријећу, не удроби у те!"
"Вај, јуначе, орахови ладе,
И ја умрих, не легох пода те!"
"Ој ђевојко, љепа ли си струка,
Да ти није по кошуљом мука?
Зови мене, твога вјерног друга,
Да ћерамо у дубрави вука!"

Ајде село да селимо!
Гђе ћемо га населити?
Међу очи ђевојачке.
Ту не може село бити-нема шуме, нема воде, нема земље за орање, нема ничег, јој!

Ајде село да селимо!
Гђе ћемо га населити?
Међу руке ђевојачке.
Ту не може село бити-нема шуме, нема воде, нема земље за орање, нема ничег, јој!

Ајде село да селимо!
Гђе ћемо га населити?
Међу груди ђевојачке.
Ту не може село бити-нема шуме, нема воде, нема земље за орање, нема ничег, јој!

Ајде село да селимо!
Гђе ћемо га населити?
међу ноге ђевојачке.
Е ту може село бити-има шуме, има воде, има земље за орање, има свега, јој!



"Моја мајко, јебе мене Рајко!
Ја на воду, а Рајко за ногу;
Ја за тикву, а Рајко за пичку;
Ја са воде, а Рајко забоде!" -
"Кучко, кћери, а што си му дала?"
"Мила мајко, и ти би му дала
Како Рајко жалостиво проси -
Свеђер курац у рукама носи,
Како јечи, на кољена клечи!"

Протужила скоро доведена.
Да не може прести нејебена. -
Ја је јеб'те, ја водите мајци,
Нек' је јебу материни знанци!

У ђевојке црне очи,
А у мене не;
Много сам их целивао,
Већ ме воља не.

У ђевојке б'јело лице,
А у мене не;
Много сам га обљубио,
Већ ме воља не.

У ђевојке б'јело грло,
А у мене не;
Много сам га миловао,
Већ ме воља не.

У ђевојке б'јеле дојке,
А у мене не;
Много сам их угризао,
Већ ме воља не.

У ђевојке б'јели пупак,
А у мене не;
Много сам га потрљао,
Већ ме воља не.

У ђевојке б'јеле ноге,
А у мене не;
Много сам их надизао,
Већ ме воља не.

У ђевојке црна пичка,
А у мене не;
Много сам је набадао,
Већ ме воља не.

Јеб'ла Мара девет говедара,
А кад Мару јеб'ли говедари,
Иште Мара иглу и конаца
Да сашије пичку од кураца.

Мајка ћерку због Ранка карала,
Ћерка мајци тијо беседила:
"Да знаш, мајко, како љуби Ранко,
И ти би му сваку ноћцу дала -
Кесом звецка, на колена клецка,
Устима љуби, а заврће с муди,
Оће курцем да исправи врата!"

Да је срећа и од Бога даћа,
Не би жене ни носиле гаћа,
Већ кошуљу докле гаће сежу.

Дај, девојко, за очину душу,
Да превучем преко пичке руку! -
Не дам, богме, ни за материну:
Кад превучеш, хоћеш да затучеш!

Девојка се уз курац пењала
не би ли се раја нагледала,
Или раја или курцу краја,
Десна јој се нога омакнула.
Девојка је десну ногу клела:
Десна ноно, јебено ти дебло –
Куд с' омаче, док се не натаче!

Девојчица љубичицу брала,
Убола је у пичицу трава -
Није трава, већ курчева глава!

Ој ти секо, дај ми лека,
Из пичице мало млека
Да напојим мога куру,
Да начиним малог Ђуру,
Ђура ће Стојана,
Стојан ће Јакова,
Јаков ће свакога.

Нема коментара:

Постави коментар