уторак, 15. октобар 2013.

КУРВА - СЕРГЕЈ ЈЕСЕЊИН

Пиј, курво ноћас из моје чаше, нек жудња око ти замути да осетим те сву и мирис твоје, пићем упрљане пути, а ви цигани проклети били, што ме гледате тако? Као да никада нисте видели како је неко као мало дете плак’о. А ти ме гледаш, курво! Мислиш узећеш ми паре не дам ти ништа, узећу ти све. Да видиш курво, како се курва вара. А ви, цигани, тихо свирајте ја плаћам вас и вашу песму да видиш курво, каква је песма која се о теби пева - ја пропао цовек, ти пропала жена ми више никада нећемо шетати, нити делити нежност и смирај сутона она је отишла возом од једног вагона она је отишла да се не врати њен одлазак је отворио флаше певам и ја теби лепото мојих пропалих дана и можда некад, а слутим да ће бити касно. За жену признајем само курву, поштене нека ми опросте, певам јер прошлост ми нека и нечија треба, да заборавим и преболим јер био сам човек кафански, не сањив као гробар, ја само желим да ме ноћас неко воли.

Нема коментара:

Постави коментар