петак, 16. децембар 2011.

НЕКАДА СМО ИМАЛИ ЗАКОН И ПРАВДУ, ДАНАС САМО КРИВДУ

У надметању Енглеза са другим народима, Енглези се одма хватају за Магном картом либертате из XИИИ века, написано на латинском на једном свитку пергамента, незнајући да је -ЗАКОНОПРАВИЛО- СВЕТОГА САВЕ старије од тог њиховог папирчића и да има 750 страна.


ЗАКОНОПРАВИЛО, регулише живот човека, обухвата наследно и комплетно породично право. Овакав законски споменик у то време није имао ниједан од данас цивилизованих европских народа, осим поменутог једностраничног из 1215. године, званог магна-мања карта.


ЗАКОНОПРАВИЛО је писано на богатом српском језику, а оно сто је најинтересантније је одредбама о социјалној правди, која штити интересе појединца а не државе: ".. те нико нипошто да не брине само о себи, него и о ближњем, и нико да нема ништа више од другог: ни богатас од сиромаха, ни господар од слуге, ни кнез од онога којим влада, ни цар од војника, ни премудри од неученог..."


Законик првних, обичајних и моралних начела из 2600 г. п.н.е. између осталог каже:
"учини човеку да се подигне, кору хлеба безбрижно да поједе"
"да буде закон, путнику подај да једе, да леже, немој спречити боравак избеглица да се спасе"
"куће за немоћне да су опремљене, тако исто прикладне за највећу олују"
"утукнути сваком, да се овђе, људима нуди склониште, да се одморе"
текст је исписан стрим србским писмом србицом, дешифровао Билбија
законик обрађује..
-управљање државом,
-хуманитарне дужности државе,
-слобода занимања и рада,
-обичајни закони,
-избор и особине вође,
-дужности бораца,
-о непријатељу и његовом чињењу,
-мудре изреке и савети,
-савети предака пољоделцима,
-савети копачима златне руде,
-лекарски савети,
-кривична дела, поступак и казне,
-васпитање деце,
-о храни и њеној припреми и како се хранити,
-уклесано треба читати, памтити, вршити.
као што се види из наведеног закон обрађује исте теме као и средњи србски економски систем(практикован скоро до седамдесетих у Срба) ..



законик првних, обичајних и моралних начела из 2600 г. п.н.е. измеду осталог каже и:


"о управљању овђе међама-границама државе завјет ту створи ти, ослањати се на стотине бораца, ови се нужно требају"
држава има задатак позивати на оружану узбуну кроз цијели живот, зла која кебају, она укеба таква зла"


"ко овђе дирне у народ, ко обара обичаје, блати, које шибајте у затвору"


"таки који руше имовину, спречити, чега ради их гонити, те ако се докаже, тога обесити, да ођекне да се зна"


"да огњишта чине, пуна да буду људског рода, кућама стављати преграде, љепо да расте род и накоти се тако"


"никаква свађа да вас увуче у мрежу ђавољу и овде саздано на овом месту што су старије опоруком уписале овако"


"предање је предака, у кући које мушкарац, он господари и тако да остане"


"који се бира, хоће се, позвати га да испитују, свако истраживање да се допуни, тако да буде усвојњив"


"нека одуже мотрити, а све, да ли постује све обичаје, тако исто зарено"


"треба промислити у прилици сваког постављања на почасно место, клицати-извикати-изабрати таке који треба да буду људи"


"да јесте домаћин кога годинама познају, вале и траже да он правду примењује"


"Срби ратују овђе за врхове, да спријече икоме они да оду, да надзиру потомке, нека силно жезу те који гледају да их узму"


"у боју издаја, она једе потомке, кроз цијели живот прошлост стрси"


"казните који исмијавају ове младе који су расли у миру, храбро погинуле,отете од војне јединице"


"који су преваром отуђени од отаца, ако их све кроз цијели живот доји зло лагања, пропаст тима дође"


глава 7. о намерама непријатеља..
"жалопојке нарицаће матере Срба, овђе велики бол да оплакују, највиши почина очевима да узму...
мрморење не дају..
наређују мрморења нема, тако забрањују јецање онијех у жалости положених у сандуке земља да их узме које су матере нарицале.."


шеста група правила поменутог законика где се и помиње име Срба и где се истиче да су храбри борци помиње се и неприатељ чије се намере морају пратити и да се са њима мора борити прса у прса...
о погинулим војницима Србима мора да се води рачуна-јер они су дали живот за слободу отаџбине..
говори се о издаји унутар државе, за коју се каже да изједа потомство кроз историју...
држава мора да пази на оне који су дали живот за отаџбину, њихова имена морају остати уклесана као и њихови гробови..
веома важна напомена је и та да нико нема право да исмева младе погинуле војнике..
ветерани морају да уживају своја права која су стекли својом храброшћу, те исто тако недозволити појединцима или групама који нису заслужни за ствар државе да се према ветеранима иживљавају...такве одма обелезити, ПА УБИТИ АКО ЈЕ ТО ПОТРЕБНО-РЂАВИ ТАКВИ ДА БУДУ УБИЈЕНИ-..
ПРОПИСИВАНА ЈЕ И ХУМАНОСТ У РАТУ ПРЕМА ЗАРОБЉЕНОМ НЕПРИЈАТЕЉУ...


који закон шта казете?
упоредите то са данашњим законом и понашањем власти према погинулим војницима и ветеранима.....


у четвртој групи поменутог србског закона из 2600 г пне прописује се неплаћања пореза држави ако се нема од чега платити, нарочито у условима природних непогода..


који хумани закон а не као овај данашњи што душу човеку узима?!


даље стоји да онај који је позајмио има да врати са каматом..
да жене пазе и да се држе обичаја да не би подизале ванбрачну децу.
да мушкарци пазе на ванбрачну везу и ванбрачну децу јер су они кривци..
да се спречи шпекулисање житом приликом жетве..
да се измлевено измери и чува..
да се фекалије уклоне из града како не би довеле до бољке..
тамо де буде преваре да се избрише..


законик правних обичајних и моралних начела из 2600 г. п.н.е.!!!!!!!
законоправило Светог Саве које регулисе такоде социјалну сигурност...!!!
Душанов законик сеже до РГ Веда!!!!!
стварно бре људи, шта се учи на правном факултету Србије?
зашто се троше толика средства и време узалудно?
зашто се преписују туђи закони који прописују дискриминацију и неправду а не користе стари србски бољи?
зар не беше да се закони прилагођавају народу, његовој традицији и простору и зашто ово не зна ни један од толиких доктора права у Србији?
зашто смо једина земља која предаје своје грађане другим а знамо да је прописано супротно и да свака држава штити своје становнике од насиља друге?
зашто бре, зашто, зашто..?
дође ми да их са све дипломама запалим у центру главног града!

Нема коментара:

Постави коментар